Thursday 10 September 2009

chocolate'..........(late)

such a hot day..damn its so hot..

mase kat sekolah tadi kene jumpe our dear principle..sume ni pasal trial pmr..first2 dengar je la beliau berucap...lame lame, die tengok setiap keputusan pelajar pelajar harapan ni..

the first person that she called its me..she asked why my math got B..well, i smiled and said "cuai cikgu hehehe"..then she asked about my P.I, this time i took my breath and said "saye tak bace and tak ingat cikgu" bagusnye ayat aku ni yer..

Yang bagusnye pengetua lagik menaikan semangat aq adelah..she a good principle..no matter what happen, she always gives advice at student, especially the PMR and SPM students..Syukur alhamdulillah dapat pengetua cam die ni!

No comments:

Post a Comment

chocolate'..........(late)

such a hot day..damn its so hot..

mase kat sekolah tadi kene jumpe our dear principle..sume ni pasal trial pmr..first2 dengar je la beliau berucap...lame lame, die tengok setiap keputusan pelajar pelajar harapan ni..

the first person that she called its me..she asked why my math got B..well, i smiled and said "cuai cikgu hehehe"..then she asked about my P.I, this time i took my breath and said "saye tak bace and tak ingat cikgu" bagusnye ayat aku ni yer..

Yang bagusnye pengetua lagik menaikan semangat aq adelah..she a good principle..no matter what happen, she always gives advice at student, especially the PMR and SPM students..Syukur alhamdulillah dapat pengetua cam die ni!

0 comments:

Post a Comment

 
©aichan haruhi. segala benda dalam blog ini ialah hak milik saye.